شرکت اتوماسیون باشگاهی لاتیکا تولید کننده قفل آنلاین باشگاهی – قفل کمد باشگاهی آنلاین – قفل اثرانگشتی باشگاهی-قفل الکترونیکی کمد باشگاهی-قفل RFID- قفل آنلاین اثر انگشتی

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،ابتدا فیلم های زیر را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053


فیلم های قفل آنلاین باشگاهی شرکت اتوماسیون باشگاهی لاتیکا

فیلم قفل آنلاین باشگاهی – اثرانگشتی

فیلم قفل کمد باشگاهی آنلاین -مچبند هوشمند

فیلم قفل آنلاین باشگاهی – بدون نرم افزار

فیلم قفل کمد باشگاهی آنلاین- مخصوص استخر

 

فیلم قفل آنلاین باشگاهی – تشخیص چهره

معرفی قفل آنلاین باشگاهی

بعد از قفل سنتی تکنولوژی برتر و نوین قفل آنلاین برای کمک به ایمنی بیشتر و جلب رضایت اعضای باشگاه ورزشی به بازار عرضه شد. یک باشگاه با تمام امکانات منحصربه‌فرد خود در صورتی می‌تواند اعتبار خود را به‌طور چشمگیری نزد مشتریان خود افزایش دهد که از تکنولوژی قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) استفاده کند. قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) ، در حقیقت قفلی است که به‌طور کاملا هوشمند به اتوماسیون مجموعه ورزشی و نرم‌افزار ورزشی متصل می‌شود و باز و بسته شدن درب کمد بدون هیچ محدودیتی از طریق نرم‌افزار صورت می‌گیرد.

قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)  دارای دو قسمت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. بخش نرم‌افزاری بر روی نرم‌افزار مدیریت باشگاه ورزشی قرار دارد و بخش سخت‌افزار آن به‌صورت یک قفل با طراحی زیبا بر روی درب کمد قرار می‌گیرد. استفاده از قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) بسیار راحت است و از طریق اثر انگشت یا چهره انجام می‌شود، البته علاوه بر این موارد، می‌توان مانند قفل‌های آفلاین از مچ‌بند و کارت‌های عضویت هم استفاده کرد.

قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) متصل به نرم افزار مدیریت باشگاه به ورزشکاران امکان دسترسی و استفاده از بخش‌های حسابداری، گیت‌های کنترل تردد و کمد های رختکن را می‌دهد.

مزایای استفاده از قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)

  • یکی از مزایای قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) ، اتصال به نرم‌افزار مدیریت باشگاه است که منجر به مانیتورینگ تمامی کمدها از جمله پر یا خالی بودن آنها برای شما با جزئیات قابل نمایش است.
  • طول عمر بالای قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • امکان مشاهده وضعیت استفاده ورزشکاران از قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) توسط مدیر باشگاه
  • در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) ورزشکار قادر است بدون نیاز به تماس مستقیم برای باز یا بسته شدن درب کمد، قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) را باز کند
  • افزایش امنیت و جلوگیری از دزدیده‌شدن وسایل ورزشکاران در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • آسودگی خیال ورزشکاران هنگام حضور در باشگاه و تمرکز کامل بر فعالیت‌های ورزشی در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • ظاهر شیک و مدرن کمد باشگاه ورزشی مجهز به قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • اتصال به نرم‌افزار و عدم توانایی استفاده از کمد باشگاه در صورت نداشتن اعتبار. این قابلیت در دریافت به‌موقع شهریه اعضا توسط مدیریت بسیار تاثیرگذار است.
  • قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) در برابر رطوبت مقاوم است و فرسوده نمی‌شود. بنابراین گزینه‌ای بسیار عالی برای مجموعه‌های ورزشی آبی، استخر است تا ورزشکاران بدون دغدغه‌ی امنیت برای وسایل گران‌بهای خود به تفریح یا ورزش بپردازند.
  • قیمت مناسب قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • مقاومت بالای قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) در برابر هرگونه ضربه و حرارت
  • در صورت بسته‌شدن درب کمد باشگاه، درب به‌صورت اتوماتیک قفل می‌شود و نیاز به انجام هیچ کاری نیست.
  • امکان کنترل قفل کمدهای مجهز به قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) از طریق نرم‌افزار مدیزیت باشگاه
  • عدم مشکل گم شدن کلید برخلاف قفل‌های سنتی در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • قابلیت نصب آسان قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) بر روی تمامی کمدهای فلزی، چوبی و آهنی
  • امکان تعریف کلید مادر برای مدیریت باشگاه
  • پایین بودن هزینه استهلاک قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
  • عدم استفاده از باتری و در نتیجه کاهش هزینه باتری در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)

تبدیل قفل های مکانیکی به قف آنلاین باشگاهی

بیشتر قفل های باشگاهی را میتوان با سیم کشی و تغییر جزئی در مدار آن به قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) تبدیل کرد ، این کار باعث کاهش قیمت تمام شده جهت راه اندازی سیستم قفل مجموعه ورزشی شما میشود و از نظر کارکرد هم با دوام هستند ، قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) برای راه اندازی به مدار های کنترل کننده نیاز دارند. البته قفل های مکانیکی دوام قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) را ندارند.
این روش برای باشگاه هایی که از قبل کمد های خود را به قفل های مکانیکی مجهز کرده اند بسیار مفید است زیرا اگر قفل کمد باشگاه شما چند سالی کار کرده و مستهلک شده توصیه ما به شما تعویض آنها با قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) است ، زیرا که با کمی هزینه بیشتر سالها از تعویض و مشکلات کمد و قفل در امان هستید. در قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) مدار کنترل کننده مرکزی مرکزی قابلیت کنترل های کمد به صورت مرکزی وجود دارد و تفاوتی در نرم افزار یا دستگاه اثر انگشت یا تشخصی چهره یا دستگاه کارتی وجود ندارد. 

قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) درحقیقت قفلی است که هیچ تعداد در محدودیت دفعات استفاده و پیچیدگی و محدودیت خاصی برای باز و بسته شدن وسیله و عامل ورودی ندارد.
در قفل های مکانیکی کارکرد سیستم در آن به این شکل است که هر کلید فقط در جهت بازکردن یک قفل خاص هستند به این شکل که قفل شماره ۸ تنها با کلید ۸ بازکردنش امکان پذیر است.  اما در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) به این شکل نیست یعنی فرد در باشگاه میتواند یک مچ بند بدون شماره در اختیار داشته باشد و در مراجعه روز اول خود از کمد شماره ۵ استفاده نماید. و در مراجعه روز دوم خود از کمد شماره ۱۰ ، این انتخاب که در هر روز از چه کمدی استفاده نماید میتواند به انتخاب نرم افزار مدیریت باشگاه است، یعنی نرم افزار مدیریت باشگاه به صورت اتفاقی از میان کمد های خالی یک کمد را به صورت رندم در دسترس کاربر قرار دهد.

قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) در ارتباط با نرم افزار باشگاهی می باشند.  انواع ورودی ها مثل

  • کارت
  • اثر انگشت
  • دوربین تشخیص و اسکن چهره
  •  انواع مچ بند و کارت های هوشمند

مقایسه قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) با قفل های آفلاین باتری خور

قفل الکترونیکی به دو نوع قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) و قفل آفلاین تقسیم می‎شود. هدف از استفاده‌ی این نوع قفل‎ها ‎سازماندهی و مدیریت آسان رختکن مراکز ورزشی، تامین امنیت وسایل مشتریان و ارائه‌ی خدمات بیشتر به مشتریان است. قفل الکترونیکی آفلاین هیچ ارتباطی با نرم افزار ندارد. بلکه این نوع قفل‎ها ‎به صورت مجزا از نرم افزار عمل می‎کنند. تمامی کارهای مربوط به قفل از طریق کارت یا مچبند انجام می‎شود. به این صورت که گزارش‌گیری، آمارگیری، کنترل تردد، مدیریت و سازماندهی کمدها از طریق کارت‎های ‎هوشمند مخصوص انجام می‎شود. در صورت مفقود شدن لاکر یا کارت، باز کردن درب کمد سخت می شود.
قفل آفلاین به باتری نیاز دارد که به طور مدام باتری آن باید تعویض شود. در نتیجه هزینه استفاده از قفل آفلاین افزایش می یابد. اما قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) با برق کار می کند که به باتری نیاز ندارد.
این در حالی است که قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) با یک نرم افزار مدیریتی مراکز ورزشی در ارتباط است. در واقع قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) ‎از طریق نرم افزار مدیریتی کنترل و مدیریت می‎شوند. قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) به دلیل اینکه با برق کار می‌کند، دارای سیم کشی است. مدیر باشگاه می‎تواند با استفاده از نرم افزار وضعیت تمامی قفل‎های ‎کمدهای رختکن به راحتی را بررسی کند. در صورت نیاز مدیر باشگاه می تواند از طریق نرم افزار، درب کمد مورد نظر را باز کند.
قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) براساس استانداردهای جهانی ساخته شده است. این نوع قفل برای محیط‎های ‎مرطوب مثل استخر هم مناسب است.
قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) در حال حاضر یکی از مطمئن‌ترین و پایدارترین سیستم‌های مدیریت رختکن در دنیا محسوب می‎شود. با وجود این تکنولوژی سرویس‌دهی به مشتریان و ورزشکاران با سهولت انجام می‎شود. در نتیجه به افزایش راندمان مراکز ورزشی و اعتبار نام آن کمک می کند.
یکی از مزیت‎های ‎قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) در مراکز ورزشی، عمر طولانی و بدون نیاز به باتری است. حتی نگهداری و سرویس‌دهی قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) بدون هزینه و با بازدهی بالاست. در حالی که در قفل های آفلاین باید به طور مداوم باتری شارژ شود. قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) به نرم افزار اتوماسیون مراکز ورزشی متصل می شود. در نتیجه اختصاص دادن کمد به مشتریان از طریق نرم افزار اتوماسیون مجموعه‌ی ورزشی راحت‏تر انجام می شود.

معایب قفل های آفلاین مچ بندی

 نیاز به باطری به صورت دوره ای
گم شدن مچ بند و گاها فراموش کردن پرسنل جهت تحویل
تمام شدن باتری و مشکلات باز نشدن کمد هادر صورت قفل بودن و گم شدن کلید اصلی راهی برای باز کردن آن وجود ندارد 

مزایای قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)

عدم نیاز به مچ‌ بند و یا کارت در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
کنترل و گزارشگیری از طریق کنترلر مرکزی در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)
بدون نیاز به باتری در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)  
کیفیت ساخت و دوام بالاتر قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)  
تحمل فشار تا 100 کیلو گرم ذر سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)  
سرعت عملکرد بالا در مدل های جدید قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)

عملکرد قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)

در سیستم قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) در صورتیکه ورزشکار بدهی در سیستم نداشته باشد کمد مربوطه به آن اختصاص یافته و باز می شود و یا با باز کردن گیت کنترل تردد فرد اجازه ورود به قسمت کمد ها را خواهد داشت.

این نوع قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین) با اتصال به نرم افزار مدیریت باشگاه، امکان استفاده جامع تری را برای مدیریت باشگاه و ورزشکاران فراهم میسازد، بدین صورت که بعد از ورود زدن ورزشکار با کارت یا اثرانگشت یا تشخیص چهره، سیستم به صورت اتوماتیک یک کمد برای وی اختصاص میدهد و درب کمد نیز باز میگردد،

به این خاطر دیگر نیازی به استفاده از مچبند برای هر کمد و دردسرهای پس گرفتن و یا گم شدن مچبند را نخواهید داشت. در این مدل قفل آنلاین باشگاهی (قفل کمد باشگاهی آنلاین)، امکان اخذ گزارش استفاده کنندگان کمدها در دوره های زمانی دلخواه میسر میباشد و اختصاص کمد VIP  و یا باز کردن یک یا چند کمد از طریق نرم افزار ممکن میباشد.

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،ابتدا فیلم های بالا را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053