شرکت لاتیکا تولید کننده قفل الکترونیکی کمد استخر-قفل کمد استخری -قفل استخری برقی

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،فیلم های زیر را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053

فیلم نمایش عملکرد قفل الکترونیکی کمد استخر شرکت لاتیکا

قفل الکترونیکی برقی کمد استخر- استخر غدیر

قفل الکترونیکی باتری خور کمد استخر

قفل الکترونیکی کمد استخر- مجموعه ورزشی زیتون- شهرک غرب تهران

قفل الکترونیکی کمد استخر- شهر گنبد کاوس

قفل الکترونیکی کمد استخر – مجموعه ورزشی ولایت

 

مشخصات قفل الکترونیکی کمد استخر

اگر شما مدیر یک باشگاه یا استخر هستید و قصد تهیه  قفل الکترونیکی کمد استخر را دارید لطفا یکبار مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید و اطمینان داشته باشید خواندن این مطلب میلیون های تومان برای شما سود و منفعت به ارمغان می آورد، شاید باورش سخت باشد ولی با خواندن چند خط از این مطلب خودتان هم به این نتیجه خواهید رسید.

جالب است بدانید که اغلب مدیران استخرها و باشگاه های ورزشی که در سال های گذشته از  قفل الکترونیکی باتری خور کمد استخر استفاده می نمودند، به خاطر افزایش قیمت باتری های قلمی و گرفتاری های مربوط به تعویض دایم باتری ترجیح می دهند قفل های قدیمی خود را با قفل الکترونیکی کمد استخر یا همان قفل استخری برقی تعویض نمایند و در ابتدای این مطلب می توانید فیلم بعضی از این استخرها را تماشا کنید تا با عملکرد مناسب ترین قفل الکترونیکی کمد استخر یا همان قفل استخری برقی بیشتر آشنا شوید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه انواع قفل الکترونیکی کمد استخر را معرفی کنیم، می توان گفت دو مدل رایج در بازار موجود است:
1- قفل الکترونیکی کمد استخر که با باتری کار می کنند و دارای یک دستبند (لاکر) اختصاصی هستند (جنس بدنه و زبانه از پلاستیک است)
2- قفل های الکترونیکی کمد استخر( قفل استخری برقی) که با برق شهر کار می کنند و آنها هم داری یک دستبند (لاکر) اختصاصی هستند (جنس بدنه و زبانه از فولاد است)
در تصاویر زیر قفل الکترونیکی کمد استخر باتری خور و قفل الکترونیکی کمد استخر(قفل استخری برقی) نشان داده شده است

قفل الکترونیکی کمد استخر
قفل الکترونیکی کمد استخر (قفل باتری خور)
قفل الکترونیکی کمد استخر (قفل مگنتی)

مزایا و معایب استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر باتری خور:
1-قیمت نسبتا مناسب قفل (البته هزینه مصرف باتری آن به شدت بالا است، در هر سال معادل قیمت اولیه قفل، باتری مصرف می کند)
2- طول عمر متوسط (حدود 2 الی 3 سال)
3- سهولت نصب (چون سیم کشی ندارد، البته برای نصب باید روی درب کمد چند عدد سوراخ نسبتا بزرگ ایجاد نمود)
4- امنیت نسبتا پایین به خاطر پلاستیکی بودن جنس زبانه قفل (معمولا بعد از چند ماه کار کردن می توان درب کمد را با فشار دست باز کرد)
5- کمیاب بودن کارت مستر (برای تعریف مچبند جدید برای قفل هایی که مچبندشان مفقود شده نیاز به کارت مستر داریم و اگر کارت مستر در دسترس نباشد، امکان تعریف مچبند وجود ندارد)
6- قابلیت باز شدن با مچبند- کارت- تگ جاسوییچی

مزایا و معایب استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخری(قفل استخری برقی) که با برق شهر کار می کند:
1- قیمت قفل الکترونیکی کمد(قفل استخری برقی) استخر ارزان تر از قفل های باتری خور است
2- طول عمر طولانی تر نسبت به قفل باتری خور (به خاطر فلزی بودن)
3- زمان بر بودن پروسه نصب ( سیم کشی دارد، البته سیم ها از داخل کمد عبور می کند و روی قسمت متحرک درب هیچ سیمی عبور نمی کند)
4- امنیت بسیار بالا (جنس قفل استخری برقی از فولاد است)
5- عدم نیاز به باتری (هر 100 عدد قفل استخری برقی توسط یک آداپتور 24 ولت تغذیه می شود)
6-عدم نیاز به کارت مستر
7-6- قابلیت باز شدن با مچبند- کارت- تگ جاسوییچی

دلایل استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر

کمدها از جمله وسایل‌هایی هستند که برای نگهداری وسایل شخصی افراد در استخر و باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمد استخری از جمله مواردی است ، بسیار پرکاربرد و از اصلی‌ترین مبلمان استخری محسوب می‌شود . این کمدها در در دیگر فضاها مانند باشگاه‌ها و فضاهایی مانند کارخانجات ، ادارات ، بیمارستان‌های و هتل‌های بزرگ استفاده می‌شوند ؛ به همین علت آنها را کمدهای رختکن ، باشگاهی و پرسنلی نیز می‌گویند . کمد استخری دارای انواع بسیاری از نظر تعداد درب ، متریال ، قفل و … است . در ادامه این مطلب ما قصد داریم نکات مهم پیرامون قفل الکترونیکی کمد استخر ارایه دهیم . اکنون سوال پیش می‌آید :

  • قفل الکترونیکی کمد استخر چیست ؟
  • انواع قفل الکترونیکی کمد استخر بر اساس جنس و متریال استفاده شده در ساخت آن چیست ؟
  • منبع انرژی قفل الکترونیکی کمد استخر چیست ؟
  • بهترین قفل الکترونیکی کمد استخر چگونه است ؟
  • مزایا و معایب انواع قفل الکترونیکی کمد استخر چیست ؟
  • کاربرد و هدف از تولید طراحی قفل الکترونیکی کمد استخر چیست ؟
  • عوامل موثر در قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر چیست؟
  • مناسب ترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر چیست؟

در ادامه‌ی مطلب ، شما را با قفل الکترونیکی کمد استخر و انواع ، مزایا ، معایب و کاربرد قفل کمد استخری آشنا می‌کنیم .

ضرورت استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر

امروزه یکی از امکانات ضروری در رختکن استخر و باشگاه‌های ورزشی کمد مجهز به قفل الکترونیکی کمد استخر است زیرا حفاظت از وسایل مشتریان استخر در اولویت بوده است. از نظر کاربردی، یکی از رایج‌ترین راه‌حل‌ها، تهیه قفل الکترونیکی کمد استخر بوده است. استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر کار مدیریت رختکن را آسان می کند.

البته باشگاه‌های ورزشی نیز به قفل الکترونیکی کمد استخر نیاز دارند که ایمن باشند، استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر برای اعضا آسان باشد و مدیریت قفل الکترونیکی کمد استخر برای کارکنان آسان باشد. در نتیجه قفل الکترونیکی کمد استخر راه حلی مقرون به صرفه برای صاحبان مشاغل تفریحی و ورزشی خواهد بود. قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر با توجه به تکنولوژی‌های موجود در قفل الکترونیکی کمد استخر و کاربری قفل الکترونیکی کمد استخر تعیین خواهد شد.

امکاناتی در هر استخر یا باشگاه ورزشی وجود دارد که مراجعین آن استخر در هر مراجعه آن را لمس می کنند. یکی از آن قطعات قفل الکترونیکی کمد استخر است و برخلاف فضاهای اصلی استخر یا تجهیزات ورزشی موجود، بعید است قفل الکترونیکی کمد استخر یکی از امکاناتی باشد که در ابتدا مشتریان را به استخر می کشاند. اما با گذشت زمان و بازدیدهای مکرر، قفل الکترونیکی کمد استخر می توانند عنصر اصلی تجربه کلی کاربر برای آن استخر باشد.

به همین دلیل ، وقتی استخر جدیدی در حال طراحی است و یا تاسیسات موجود در استخر در حال نوسازی است، توجه به انتخاب قفل الکترونیکی کمد استخر از اهمیت بالای برخوردار است.
قفل الکترونیکی کمد استخر برقی نیز یک نوع از قفل الکترونیکی کمد استخر می‌باشد، که تنها با توجه به شرایط مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی می‌باشند. در طراحی قفل الکترونیکی کمد استخر(قفل استخری برقی) از فناوری قفل مچبندی استفاده می‌شود، که به آسانی با نزدیک کردن مچبند به قفل الکترونیکی کمد استخر، قفل باز خواهد شد.

مشخصات قفل الکترونیکی کمد استخر

قفل الکترونیکی کمد استخر ابزاری جهت ارتقا سیستم ایمنی کمد استخر می باشد که بدون نیاز به کلید مکانیکی افراد با استفاده از مچ بند استخری درب کمد را باز مینماید که مچبند قفل الکترونیکی کمد استخر غیر قابل کپی می باشد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی قدیمی نیست و می توان برای باز کردن قفل الکترونیکی کمد استخر از دستبند استخری استفاده نمود. با استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخر دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی و دردسر استفاده از آنها نیست و فرد از طریق مچبند استخری می‌تواند به راحتی اقدام به باز کردن قفل الکترونیکی کمد استخر کند.

قفل الکترونیکی کمد استخر تخصصی متناسب با استخر ، باشگاه ورزشی ، ادارات و … طراحی و ساخته می‌شوند . قفل الکترونیکی کمد استخر در انواع طرح و رنگ‌ها عرضه می‌شوند . از مشخصات قفل الکترونیکی کمد استخر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ضد حرارت و رطوبت بودن قفل الکترونیکی کمد استخر
  • منبع تغذیه از طریق باتری یا برق شهر
  • امکان شبکه شدن بی‌سیم قفل الکترونیکی کمد استخر بدون نیاز به سیستم کامپیوتری
  • طراحی اصیل و مدرن بودن قفل الکترونیکی کمد استخر

قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر

در نهایت یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید قفل الکترونیکی کمد استخر، قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر است که هر چه قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر کمتر باشد تمایل خریداران برای انتخاب قفل الکترونیکی کمد استخر بیشتر خواهد شد. با این وجود در هنگام خرید قفل الکترونیکی کمد استخر توجه داشته باشید که کیفیت قفل الکترونیکی کمد استخر را نادیده نگیرید، زیرا که اگر در هنگام خرید قفل الکترونیکی کمد استخر فقط به قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر توجه کنیم، یقینا در بلندمدت می تواند هزینه های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.
قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر بستگی به جنس بدنه و قطعات استفاده شده در قفل الکترونیکی کمد استخر دارد شرکت لاتیکا با ارائه با کیفیت ترین قفل الکترونیکی کمد استخر همراه با پایین ترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر در خدمت شما عزیزان می باشد. جهت دریافت قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر و خرید قفل الکترونیکی کمد استخر با کارشناسان لاتیکا در ارتباط باشید.

عوامل موثر در قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر جنس و متریال ساخت مورد استفاده در ساخت قفل الکترونیکی کمد استخر می باشد، بعضی از قفل الکترونیکی کمد استخر با استفاده از پلاستیک ساخته می شوند و بنابراین قفل الکترونیکی کمد استخر پلاستیکی تفاوت دارد با قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر که با فلز ساخته می شوند، البته منبع انرژی قفل الکترونیکی کمد استخر با جنس پلاستیک معمولا توسط باتری تامین می شود و این موجب کاهش قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر می شود ولی در قفل الکترونیکی کمد استخر که توسط فلز ساخته می شود معمولا از برق جهت تامین انرژی استفاده می شود و این موضوع باعث افزایش قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر می شود ولی در بلند مدت به خاطر عدم استفاده از باتری قفل الکترونیکی کمد استخر برقی به مراتب مقرون بصرفه تر است و این در حالی است که قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر پلاستیکی در ابتدا کمتر از قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر فلزی است. قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر به برند تولید کننده و مدل قفل الکترونیکی کمد استخر بستگی دارد. برای استعلام قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر با شرکت اتوماسیون باشگ تماس بگیرید.

مناسب ترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر

کسانی که به دنبال خرید قفل الکترونیکی کمد استخر هستند معمولا زمان زیادی را صرف پیدا کردن مناسب ترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر می نمایند و مشتریان اغلب برای پیدا کردن یک تامین کننده قفل الکترونیکی کمد استخر که محصولات او کیفیت بالایی داشته باشد و قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر که او ارایه می دهد هم مناسب باشد به فروشگاه های ابزار و یراق که قفل الکترونیکی کمد استخر می فروشند مراجعه می کنند و یا برای پیدا کردن مناسب ترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر به سایت ها اینترنتی مراجعه می نمایند و و در نهایت از چند تامین کننده مختلف قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر را می پرسند و پس از مقایسه قیمت های استعلام شده، از تامین کننده ای خرید می کنند که کمترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر را ارایه دهد، لازم بذکر است که با توجه به اینکه شرکت لاتیکا یکی از تولید کنندگان قفل الکترونیکی کمد استخر در داخل کشور است بنابراین اغلب خریداران که به دنبال پیدا کردن یک تامین کننده معتبر قفل الکترونیکی کمد استخر هستند و از طرفی میخواهند با مناسب ترین قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر را تهیه کنند از محصولات شرکت لاتیکا استفاده می کنند.