شرکت اتوماسیون باشگاهی لاتیکا تولید کننده قفل اثرانگشتی باشگاهی-قفل الکترونیکی کمد باشگاهی-قفل RFID- قفل آنلاین اثر انگشتی لاکر-قفل دیجیتال کمدی

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،ابتدا فیلم های زیر را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053


فیلم های قفل اثرانگشتی باشگاهی شرکت اتوماسیون باشگاهی لاتیکا

فیلم معرفی قفل اثرانگشتی باشگاهی – توضیح کامل

فیلم معرفی قفل اثرانگشتی باشگاهی – توضیح کامل

فیلم قفل اثرانگشتی باشگاهی – باشگاه بدنسازی آقایان

فیلم قفل اثرانگشتی باشگاهی- باشگاه بدنسازی بانوان

 

فیلم قفل اثرانگشتی باشگاهی – نمایشگاه بین المللی ورزش

دلیل رایج شدن قفل اثرانگشتی باشگاهی

قفل اثر انگشتی باشگاهی اقدامات امنیتی پشیرفته و مفیدی را برای باشگاه ورزشی فراهم می‌کند. قفل اثر انگشتی باشگاهی این امکان را می‌دهد که فقط افرادی که اثر انگشت آن‌ها در نرم افزار حسابداری باشگاه ثبت شده بتوانند از کمد های باشگاه استفاده کنند و این بهترین روش برای ایجاد نظم مالی در یک باشگاه ورزشی است.

امروزه قفل اثر انگشتی باشگاهی تبدیل به یک ابزار بسیار و کارآمد در مدیریت باشگاه های ورزشی شده و با توجه به فرا گیر شدن استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی در ادامه این مطلب پیرامون نحوه عملکرد قفل‌ اثرانگشتی باشگاهی توضیحات و نکات مهمی تشریح خواهد شد.
اگر شما به دنبال راهی آسان و مطمئن جهت بالا بردن امنیت باشگاه خود می باشید ، قفل اثر انگشتی باشگاهی را میتوانید به عنوان گزینه مناسب و راه‌ حلی پیشرفته  انتخاب کنید . قفل اثر انگشتی باشگاهی با تشخیص اثرانگشت میتواند امنیت وسایل شخصی کاربر را به خوبی حفظ کند و از دسترسی غیرمجاز به آن‌ جلوگیری کند. شما با نصب این قفل اثر انگشتی باشگاهی دیگر احتیاجی به حفظ کردن رمز عبور و یا استفاده از کلیدهای فیزیکی ندارید.

دلیل استفاده از قفل اثرانگشتی باشگاهی

دلیل استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی این است که امنیت همیشه مسئله‌ای نگران کننده برای اکثر باشگاه‌های ورزشی است و تا زمانی که باشگاهی فعال دارید، می‌خواهید از آن به بهترین شکل ممکن محافظت کنید. با پیشرفت تکنولوژی قفل اثر انگشتی باشگاهی راهی عالی برای ایمن نگه داشتن رختکن باشگاه ورزشی است زیرا همۀ اعضای باشگاه دارای اثر انگشت منحصر به فرد خود هستند، بنابراین هیچکس نمی‌تواند از اثر انگشت خود برای دسترسی به قفل اثرانگشتی باشگاهی کمد دیگری در باشگاه استفاده کند، مگر اینکه در سیستم ثبت شده باشد!

قفل اثر انگشتی باشگاهی یکی از روش‌های مدرن امن می باشد که برای نگهداری لوازم شخصی در استخرها و مجموعه های ورزشی استفاده می شود. با نصب قفل اثر انگشتی باشگاهی، هیچ فردی به غیر از صاحب اثر انگشت نمی‌تواند به کمد دسترسی داشته باشد. این قفل اثر انگشتی باشگاهی به واسطه تکنولوژی اثر انگشت، بسیار ساده و در عین حال امن می باشد. جهت استفاده از قفل اثرانگشتی باشگاهی ، ابتدا باید اثر انگشت را بر روی دستگاه ثبت کنید و در دستگاه ذخیره شود. به این صورت در هنگام استفاده از کمد ، با قرار دادن انگشت بر روی پنل قفل اثر انگشتی باشگاهی ، دستگاه آن را شناسایی می کند و قفل اثر انگشتی باشگاهی باز می شود . این قفل اثر انگشتی باشگاهی قابلیت های متفاوت و خاصی دارند که هر کدام به جهت کاربری آن طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی، با استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی ،هم به امنیت و راحتی شما کمک خواهد کرد و هم سبب حفظ نظم و تمیزی در محیط استخر و مجموعه ورزشی خواهد شد.

نحوه عملکرد قفل اثر انگشتی باشگاهی

باید بدانید که یک قفل اثر انگشتی باشگاهی مناسب باشگاه چگونه کار می‌کند. ابتدا انگشت خود را روی اسکنر اول قفل اثر انگشتی باشگاهی قرار می‌دهید. اسکنر روی قفل اثر انگشتی باشگاهی، اثر انگشت شما را اسکن کرده و آن را به داده‌های عددی تبدیل می‌کند. با ذخیره اطلاعات، قفل اثر انگشتی باشگاهی در هر زمان که اثر انگشت را روی اسکنر قرار دهید، شما را تشخیص می‌دهد. این امر با نام قابلیت بیومتریک برای دسترسی به فضای داخل شناخته می‌شود. نکته مهم این است که اگر سیستم قفل اثر انگشتی باشگاهی اثر انگشت را تشخیص ندهد، هیچ دسترسی به داخل داده نمی‌شود.

یکی از اصلی ترین ویژگی‌ های قفل اثر انگشتی باشگاهی پایان نگرانی برای مفقود شدن کلید مکانیکی می باشد. شما تنها با استفاده از اثر انگشت خود بر روی پنل قفل اثر انگشتی باشگاهی ، راحت و بدون احتیاج به حمل هرگونه کلید یا کارت فیزیکی، به کمد رختکن باشگاه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

قفل اثر انگشتی باشگاهی با تکنولوژی برتر، اطمینان می‌دهد که کمدهای باشگاه شما همیشه در امان هستند. با جنس بدنه‌ای ضدآب و ضد باکتری، این قفل اثر انگشتی باشگاهی نسبت به رطوبت و باکتری مقاوم می باشد. پنل اثر انگشتی این قفل حساسیت بالایی دارد و با قرارگیری اثرانگشت تعریف شده روی آن  سریع باز خواهد شد.  بنابراین استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی بسیار راحت می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های قفل اثر انگشتی باشگاهی این است که از برق استفاده می کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهیداخل کمد ها سیم کشی می شود. با توجه به مشخصات ذکر شده در قفل اثر انگشتی باشگاهی بهترین گزینه برای استفاده در کمد باشگاهی می باشد و جایگزینی ایده آل برای قفل‌های سنتی خواهد بود.

فواید قفل اثر انگشتی باشگاهی

بیشتر ما با مشکل قفل کلیدخور کمدها و درب‌های باشگاه دست و پنجه نرم می‌کنیم و مجبور می‌شویم با یک قفل ساز اضطراری تماس بگیریم تا دوباره به آن دسترسی پیدا کنیم. با این حال، با قفل اثر انگشتی باشگاهی، این اتفاق هرگز نمی‌افتد زیرا همیشه انگشتانتان همراه شما خواهند بود!

در زیر چند مزیت دیگر وجود دارند:

  • در مقایسه با انواع دیگر سیستم‌های بیومتریک، استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی مقرون به صرفه‌تر هستند.
  • استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی راحت است زیرا تمام نیاز شما برای اسکن، اثر انگشتتان است.
  • به دلیل ثابت ماندن اثر انگشت، می‌توان از قفل اثر انگشتی باشگاهی برای مدت طولانی استفاده کرد.
  • دیگر نگران گم شدن و از بین رفتن کلیدهای نخواهید بود.
  • در سیستم قفل اثر انگشتی باشگاهی به راحتی نمی‌توان اثر انگشت را تغییر داد یا جعل کرد.
  • استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی برای مدیریت، کنترل و نظارت بهتر باشگاه‌‌ها عالی هستند.
  • ورزشکاران و پرسنل باشگاه ‌ها و محیط های ورزشی نیز دیگر نیازی نیست هر کدام کلید مجزا داشته باشند، بلکه در سیستم قفل اثر انگشتی باشگاهی همه افراد می توانند با اثر انگشت خود، درب را باز کنند.

انواع قفل اثر انگشتی باشگاهی

درست مانند سایر قفل‌های الکترونیکی کمد باشگاهی، مواردی وجود دارند که قبل از خرید قفل اثر انگشتی باشگاهی باید انجام شوند. شما یک سیستم قفل اثر انگشتی باشگاهی مؤثر می‌خواهید که از وسایل ورزشکاران در محیط باشگاه محافظت کند. پس لازم است مواردی را در هنگام خرید قفل اثر انگشتی باشگاهی در نظر بگیرید:

  • در انتخاب قفل اثر انگشتی باشگاهی به برند آن توجه کنید
  • بهترین نکته در مورد قفل‌ اثر انگشتی باشگاهی این است که حتی اگر انگشتان شما کار نکنند، می‌توانید توسط کامپیوتر کمد را باز کنید
  • آیا سیستم قفل اثر انگشتی باشگاهی می‌تواند در زمان قطع برق نیز به عملکرد خود ادامه دهد؟ این ویژگی برای قفل اثر انگشتی باشگاهی ضروری است.
  • نحوه کارکرد قفل اثر انگشتی باشگاهی را در نظر بگیرید.
  • به متریال و ویژگی‎‌های عملکردی قفل اثر انگشتی باشگاهی توجه کنید.

نکات مهم در خرید قفل اثر انگشتی باشگاهی

خرید قفل اثر انگشتی باشگاهی ساخته شده از فلز توصیه می‌شوند زیرا آن‌ها سنگین‌تر و محکم‌تر از قفل اثر انگشتی باشگاهی از جنس آلومینیومی سبک و ارزان قیمت هستند.

قفل اثر انگشتی باشگاهی که از زبانه فلزی استفاده می‌کنند نیز بهتر عمل خواهند کرد، زیرا هنگام نفوذ اجباری توسط سارقین، احتمال کمتری برای دسترسی به داخل وجود دارد. همچنین مهم است قفل اثر انگشتی باشگاهی ضد هک باشد.

قفل اثر انگشتی باشگاهی برای باشگاه هایی که اعضای زیادی دارند و می خواهند رختکن آنها دارای کمد های امن باشد یک انتخاب عالی است. استفاده از قفل اثر انگشتی باشگاهی مزایای بی‌شماری دارند که باعث می‌شود بتوان از آنها به جای قفل‌های مکانیکی استفاده کرد. امنیت، کنترل و راحتی در استفاده مهمترین ویژگی‌های قفل اثر انگشتی باشگاهی هستند.

پیش از خرید قفل اثر انگشتی باشگاهی لازم است به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. اولین ویژگی کلیدی در انتخاب قفل اثر انگشتی باشگاهی، سهولت در استفاده آن می باشد. برای منظور، بهتر است یک قفل اثر انگشتی باشگاهی با سیستم ساده و آسان برای استفاده انتخاب کرد تا هر فردی ، بدون توجه به سن و تحصیلات ،توانایی کار با قفل اثر انگشتی باشگاهی را داشته باشد.

مقاومت در برابر عوامل جوی یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی در انتخاب قفل اثر انگشتی باشگاهی می باشد. برای این منظور، باید از قفل اثر انگشتی باشگاهی با ساختاری مقاوم در مقابل عوامل جوی همانند آفتاب، باران و رطوبت استفاده کرد. این مهم به حفظ طول عمر قفل اثر انگشتی باشگاهی کمک خواهد کرد و از هزینه‌های ناشی از تعمیرات و جایگزینی مداوم قفل اثر انگشتی باشگاهی جلوگیری خواهد کرد.

ویژگی بعدی، امنیت قفل اثر انگشتی باشگاهی می باشد .بالا بودن امنیت در قفل اثر انگشتی باشگاهی باعث جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اموال شخصی می باشد. مصرف پایین انرژی، ویژگی دیگری است که در انتخاب قفل اثر انگشتی باشگاهی باید در نظر گرفت . تضمین عمر طولانی باتری تأثیر بسیاری در عملکرد بهتر قفل اثر انگشتی باشگاهی کمد خواهد داشت.

ویژگی آخر، قابلیت مانیتورینگ می باشد. برخی از قفل اثر انگشتی باشگاهی ، قابلیت نظارت بر وضعیت کمد را دارا می باشند. این قابلیت می‌تواند به افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت کمک خواهد کرد. با استفاده از این ویژگی، مدیران مجموعه‌های ورزشی می‌توانند به راحتی وضعیت هر کمد نظارت داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا تخلف، به موقع اقدامات لازم انجام شود.

قیمت قفل اثرانگشتی باشگاهی

قفل اثر انگشتی باشگاهی یکی از روش های امنیتی محبوب جهت حفاظت از اموال شخصی کاربران می باشد . قیمت قفل اثر انگشتی باشگاهی بستگی به عوامل متعددی دارد از جمله:

1- تکنولوژی ساخت قفل اثر انگشتی باشگاهی : تکنولوژی  ای که جهت ساخت قفل اثر انگشتی باشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است ، به طور قابل توجهی بر روی قیمت قفل اثر انگشتی باشگاهی تأثیر دارد . قفل اثر انگشتی باشگاهی که از تکنولوژی بالاتری برای تشخیص اثر انگشت استفاده می‌کنند، معمولاً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

2- جنس و کیفیت قفل اثر انگشتی باشگاهی: جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت قفل اثر انگشتی باشگاهی نقش اساسی در تعیین قیمت قفل اثر انگشتی باشگاهی دارد. استفاده از مواد با کیفیت بالا ، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

3-  سایز و طراحی قفل اثر انگشتی باشگاهی : سایز و طرح قفل اثر انگشتی باشگاهی هم در تعیین قیمت قفل اثر انگشتی باشگاهی مؤثر می باشد. قفل‌های بزرگ‌تر و با طرح‌های پیچیده‌تر، قیمت بالاتری خواهند داشت.

4- امکانات و قابلیت‌های قفل اثر انگشتی باشگاهی: امکانات و قابلیت‌ها ازعوامل تأثیرگذار در قیمت قفل اثر انگشتی باشگاهی می باشند. قفل اثر انگشتی باشگاهی که قابلیت‌های امنیتی بالاتری ، مثل قابلیت نظارت بر روی کاربران و تشخیص حرکت غیرمجاز می باشند، قیمت بالاتری خواهند داشت.

5- خدمات پس از فروش قفل اثر انگشتی باشگاهی : خدمات پس از فروش شامل نصب، راه‌اندازی و سرویس قفل اثر انگشتی باشگاهی می باشد و همچنین تأمین قطعات یدکی نیز جزء خدمات پس از فروش محسوب می شوند  که نقش مهمی در تعیین قیمت قفل اثر انگشتی باشگاهی خواهند داشت.

در کل تمام عوامل ذکر شده با هم ترکیب شده و در قیمت نهایی قفل اثر انگشتی باشگاهی تاثیر میگذارند. برای انتخاب صحیح و مناسب قفل اثر انگشتی باشگاهی، بهتر است به جنس و کیفیت قطعات، تکنولوژی مورد استفاده، سایز و طرح، امکانات و قابلیت‌ها و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش توجه داشته باشید.

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،ابتدا فیلم های بالا را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053