شرکت لاتیکا تولید کننده قفل الکترونیکی کمد استخر-قفل کمد استخری -قفل استخری برقی

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،فیلم های زیر را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053

فیلم نمایش عملکرد قفل الکترونیکی کمد استخر شرکت لاتیکا

قفل الکترونیکی کمد استخر- استخر غدیر

قفل استخری(باطری خور )-مناسب استخر

قفل الکترونیکی کمد استخر- مجموعه ورزشی زیتون- شهرک غرب تهران

قفل الکترونیکی کمد استخر- شهر گنبد کاوس

قفل الکترونیکی کمد استخر – مجموعه ورزشی ولایت

 


قفل الکترونیکی کمد استخر

امروزه یکی از مهمترین تجهیزات در استخرها قفل الکترونیکی کمد استخر است. این قفل ها که به قفل استخری هم شناخته می شوند دیگر دردسرهای مربوط به قفل مکانیکی را ندارند و کارکرد کمد ها را بسیار افزایش می دهند. در این جا قصد داریم شما را بیشتر با قفل الکترونیکی کمد استخر آشنا کنیم.

قفل الکترونیکی کمد استخر نوع قفل الکترونیکی است که متناسب با باشگاهها و سالن های ورزشی و بدنسازی، سالن های فوتبال، سالن های فوتسال،  استخرها و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید می‌شوند. 

ساختار قفل الکترونیکی کمد استخر

 قفل الکترونیکی کمد استخر معمولا یک قفل توکار می‌باشد. بدین معنی که پس از نصب، کلیه اجزا این قفل در داخل درب قرار گرفته و هیچ برجستگی از سطح خارجی درب لاکر بیرون نمی زند.
از مزایای دیگر قفل الکترونیکی کمد استخر می توان به  سهولت نصب اشاره نمود. مصرف انرژی این قفل بسیار پایین بوده و قابلیت سفارشی سازی از بابت رنگ برای این قفل امکان پذیر می‌باشد.

تمامی برد های الکترونیکی، قفل الکترونیکی کمد استخر با مواد ضد رطوبت عایق شده است و همین امر قفل الکترونیکی کمد استخر را مناسب جهت نصب در انواع استخرها و مجموعه های ورزشی حتی با شرایط محیطی مرطوب کرده است.

روش نصب قفل الکترونیکی کمد استخر

نصب و راه اندازی قفل الکترونیکی کمد استخر عمدتا توسط کارشناسان الکترونیک باید صورت گیرد ولی در صورت داشتن اطلاعات و تجارب فنی اجرایی نصب این سیستم های بر اساس دستور العمل های فارسی الکترونیک پیچیده نمی باشد. خوشبختانه، سازندگان قفل های دیجیتال از سیستم‌های مشخص و یکسان بهره می‌برند که امکان یادگیری آن برای افراد معمولی فراهم است و نیازی به سیستم ها یا ابزارهای پیچیده ندارد. اما به شما عزیزان توصیه می شود اگر تجربه ای در زمینه قفل الکترونیکی کمد استخر نداری اقدام به این کار نفرمایید و کار نصب را به افراد حرفه ای بسپارید تا با نصب صحیح ، یک قفل الکترونیکی کمد استخر با بالاترین کارایی داشته باشید.

مشخصات قفل الکترونیکی کمد استخر

یکی از معروف ترین برند های قفل الکترونیکی کمد استخر در ایران قفل الکترونیکی استخر شرکت اتوماسیون لاتیکا است. این قفل ها دارای بهترین کیفیت هستند و جز اولین انتخاب برای کسانی که می خواهند قفل الکترونیکی کمد استخر خریداری کنند.

تعدادی از مشخصات قفل الکترونیکی کمد استخر

  • قابلیت استفاده با مچ بند ، کارت ، جاسوییچی و دکمه
  • قابلیت تعریف کاربران مختلف با سطوح  دسترسی  متفاوت
  • بدنه کامل ضد رطوبت
  • مصرف بسیار پایین میزان باطری
  • قابلیت تعویض و جایگزینی با قفل های کمدی کلید خور قدیمی
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر ، نرم افزار باشگاهی و گیت کنترل تردد
  • امکان از بین بردن دست بند کم شده بدون نیاز به حضور ان
  • امکان تعریف کارت مادر و کارت مستر

قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر

مشتریان گرامی توجه داشته باشند که قیمت قفل الکترونیکی استخر به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله مهمترین عامل تعیین کننده قیمت الکترونیکی کمد استخر نرخ دلار و تعرفه گمرکی مواد اولیه است که روی قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر تاثیر زیادی دارد. لذا خواهشمند است برای اطلاع از قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر شما می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و از جدید ترین قیمت قفل الکترونیکی اطلاع حاصل فرمایید.

0910-870-90-53