شرکت لاتیکا تولید کننده انواع دستبند باشگاهی-دستبند کمد باشگاه-قفل دستبند استخری-دستبند کمد استخر-دستبند باشگاهی-مچبند فنری

شماره تماس جهت خرید و سفارش

0910-8709053

**در فیلم زیر نحوه تشخیص فرکانس دستبند برای قفل کمد استخر و باشگاه نشان داده می شود**

(لطفا قبل از تماس،فیلم زیر را تماشا کنید )

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،فیلم های زیر را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053


فیلم معرفی محصولات شرکت اتوماسیون باشگاهی لاتیکا

قفل استخری(بدون باطری)-مناسب استخر

قفل استخری(باطری خور )-مناسب استخر

قفل آنلاین کمد( با کارت عضویت)-مناسب باشگاه بدنسازی

قفل آنلاین کمد(اثر انگشتی)-مناسب باشگاه بدنسازی

قفل آنلاین کمد (تشخیص چهره)-مناسب باشگاه بدنسازی

 

گیت کنترل تردد (اثرانگشتی)-مناسب باشگاه بدنسازی

گیت کنترل تردد (با کارت عضویت)-مناسب باشگاه بدنسازی

نرم افزار مدیریت باشگاه-مناسب باشگاه بدنسازی


دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر چیست؟ 

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر
دستبند هوشمند باشگاهی و استخری از جنس سیلیکون
قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر
دستبند هوشمند استخری از مدل فنری

دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر در واقع نوعی مچ بند و کلید الکترونیکی است که همچون ساعت هوشمند عمل می‌کند. دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر  در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند. دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر که به مچ بند استخری نیز معروف هست. مچ بندهای باشگاهی دارای نوعی آنتن در درون خود می باشند که دور تا دور مچ بند را احاطه می کنند. این آنتن موجود در درون دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر به وسیله القاء امواج اطلاعات را به صورت کامل به بی سیم منتقل می کند. دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر دارای حافظه های متغیر می‌باشند که بنا به نیاز مشتری قابل تغییر هستند. از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر می توانید برای انواع استخر و سونا، شارژ بوفه ، شارژ زمان سالن های ورزشی همچون بدن سازی و … استفاده نمایید. دستبندهای باشگاهی از امنیت بالایی برای دریافت و ارسال اطلاعات برخوردار می باشند.

انواع قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر علاوه بر تنوع رنگ در انواع مختلفی به قرار زیر تولید و عرضه می شوند که شما متناسب با سلیقه و نوع کاربری می توانید از آنها استفاده کنید.

دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

مچ بند فنری کمد استخر دارای دسته فنر مانند است که در دست جای می گیرد. از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر برای ورود و خروج و همچنین کنترل گیت ها به همراه قفل کمد استفاده می‌شود.

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر سیلیکونی

دستبند باشگاهی سیلکونی نوعی دیگر از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر می باشد که برای ورود وخروج و همچنین قفل کمد باشگاهی از آن استفاده‌ می شود. این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر از جنس سلیکون هستند.

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر
قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر ساعتی

دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر از مدل ساعتی همان طور که از اسمش پیداست طرح آن همچو یک ساعت هوشمند است. از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر ساعتی می توانید برای وردی گیت ها با امکان شارژ مجدد استفاده کنید. این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر قابل استفاده در مکان های مختلف ورزشی می باشد. در دنیای تکنولوژی باید با تکنولوژی روز همگام شوید تا از قافله عقب نمانید.

مطالب پیشنهادی

کاربرد قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر در موارد گوناگون به شرح زیر استفاده می شود.

  • استخر: از دستبند باشگاهی می توانید در استخر و سونا استفاده نمایید. از بارزترین نمونه استفاده از دستبند باشگاهی استفاده در کمدهای استخر می باشد. که شاید اکثرا این مچ بندها را دیده و یا از آنها استفاده کرده باشید.
  • ادارات: از دستبند باشگاهی برای حضور و غیاب در ادارات استفاده می شود. این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر حافظه بالایی دارند و همه چیزرا در خود اعم از زمان ورود و خروج و … را در خود ثبت می نمایند.
  • باشگاها ورزشی: از دستبند باشگاهی می توانید برای مجموعه های ورزشی خود و برای کنترل تردد و همچون قفل کمد استفاده نمایید. با استفاده از دستبند باشگاهی صف انتظار را به صفر کاهش دهید.
  • گیت های ورود و خروج: از این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر می توانید برای گیت های ورود و خروج استفاده کنید . این مچ بندهیا قابلیت شارژ شدن را دارند.
  • درب هتل، ساختمان و …
  • بوفه: جالب است بدانید شما از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر می توانید برای انواع بوفه های با امکان شارژ مجدد استفاده کنید.

نکته ای که در استفاده از دستبند باشگاهی وجود دارد این است که هر مچ بند کد مخصوص به خود را دارد مثلاً شما نمی توانید با مچ بند خود قفل دیجیتال کمد دیگری را باز کرده و یا وارد آن شوید.

دستبند باشگاهی(دستبند استخری)

دستبند هوشمند باشگاهی در زمان ورود نفرات به مجموعه ورزشی به آن ها تحویل داده میشود و کاربر میتواند با این دستبند ازگیت عبور کند ، قفل باشگاهی درب کمد را باز نماید ، از بوفه خرید کند و پس از اتمام کار خود آن را به پذیرش مجموعه تحویل و صورتحساب خود را پرداخت نماید .
دستبند باشگاهی الکترونیکی به دلیل سبکی و انعطاف پذیری معمولا در دستان کاربر ایجاد ناراحتی نمیکنند
استفاده کردن از کلید های سنتی قفل کمد معمولا در باشگاه ها استخر ها مجموعه های ورزشی و در کل مجموعه ای که دارای کمد باشد دارای مشکلاتی بود که قفل آن به راحتی امکان باز شدن داشت و افراد خیلی اطمینان نمیکردند که تلفن همراه و یا کیف پول خود را بیاورند. به همین دلایل کم کم استقاده از این کمدها قدیمی شد و از بین رفت .
کلیدهای سنتی طبق گفته امنیت بسیار پایینی نسبت به کلید های دیجیتال دارند . در مجموعه هایی که رطوبت بیشتری دارند این موضوع بیشتر به چشم خواهد خورد .همچنین کلیدهای قدیمی  به دلیل به کار بردن فلز روی دستبند باعث ایحاد اذیت شدن دست کاربر میشود و امکان حساسیت را بالا میبرد و ضمینه ایجاد باکتری ها را نیز فراهم می نمایند. و از نظر بهداشتی مورد قبول نمی باشند .
دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر که از جنس عالی و مرغوب می باشد و همچنین امنیت بسیار بالایی را دارا می باشند که یکی از مزایای قفل دیجیتال  میباشد. این امر باعث شدند که استفاده از قفل های قدیمی منسوخ شود . دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر را معمولا برای باز کردن قفل کمد در مجموعه های مختلف مورد استفاده قرار می دهند .

مزایای دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

  • دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر در برابر ضربه ، آب و … مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.
  • دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر به دلیل اینکه وزن سبکی دارند و همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند دستان کاربران را اذیت وناراحت نمی کنند.
  • دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر دارای تنوع رنگ می باشند همچون قرمز، صورتی ،زرد، نارنجی ، آبی و ….
  • دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر ضد باکتری می باشند.
  • دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر ضد حساسیت می باشند. مواد بکار رفته در مچ بندهای باشگاهی طوری است که دست شما را آزار نمی دهد. با استفاده از مچ بندهای باشگاهی علاوه بر زیبایی امنیت را برای خود به ارمغان بیاورید.
  • قابلیت انجام تغییرات بدون نیاز به کامپیوتر می باشند. همچنین این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر دارای چراغ نمایشگر عملکرد سیستم می باشند.
  •  بدون نیاز به رایانه‌ می توانید کدها آن را تغییر دهید.
     

طریقه استفاده از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر:

طریقه استفاده از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر به این صورت است که ابتدا قسمتی از دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر را در محل مورد نظر که می تواند درب کمد، هتل، و یا گیت ورود خروج باشد نصب می کنید. سپس کلید یا دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر را همچو ساعت در دست انداخته و به هنگام ورود و خروج و یا باز کردن درب آن را به صفحه‌ای که قبلا نصب نمودید مماس کرده طوری که همدیگر را لمس کنند. پس از لمس نمودن درب کمد باز می شود. دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر بهترین گزینه برای جایگزینی دسته کلیدهای قدیمی می‌باشد.
 

دستبند RFID

دستبند rfid یا دستبند استخری یک نوع کلید برای قفل های الکترونیکی کمد استخرها و باشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. این دستبند های ضد آب دارای سیستمی هوشمند می باشد. این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر نیز خاصیت ضد باکتری دارند. جنس انها از مواد سیلیکونی است.
موارد استفاده آن ها برای مکان های بهداشتی مانند آرایشگاه ها و یا مکان های مرطوب مانند استخر،سونا،جکوزی و … است.

کارآرایی دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

این دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر برای سیستم های حضور و غیاب و کنترل دسترسی به کار می روند. مکان هایی که دارای سیستم قفل می باشند برای سهولت در نگهداری کلید، این دستبند ها مورد استفاده قرار می گیرند. قفل های هوشمند نیز گزینه مناسبی است. این قفل ها متصل به نرم افزار هستند و می توانند داده های مربوط به خود را به نرم افزار مربوطه ارسال نمایند.

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر
قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر مجهز به تراشه های هوشمند RFID و MIFARE ( قابل شارژ )  بوده و قابل استفاده برای قفل ها و دستگیره های الکترونیکی ، در اماکن تفریحی ورزشی و سازمان ها و مراکز مجهز به کمدهای با قفل های هوشمند می باشند. قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر به همراه قفل های کمدی استخری و اتوماسیون ورزشی ، یک مجموعه هوشمند را فراهم می آورند.
مشخصات و ویژگی های قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر :

 • زیبا و با کیفیت
 • سبک و با دوام بالا
 • محکم و مقاوم
 • قابل استفاده در آب
 • در طرح ها و رنگ های مختلف
 • امکان چاپ آرم مجموعه بر روی دستبند

با استفاده از قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر آنتی باکتریال می توانید تمام نقاط ضعف استفاده از قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر قدیمی را از بین ببرید .

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر را معمولا برای باز کردن قفل کمد در مجموعه های مختلف مورد استفاده قرار میدهند .
قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر در زمان ورود نفرات به مجموعه ورزشی به آنها تحویل داده مشود . کاربر میتواند با این قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر می تواند از گیت عبور کند ، قفل درب کمد را باز نماید ، از بوفه خرید کند و پس از اتمام کار خود آن را به پذیرش مجموعه تحویل و صورتحساب خود را پرداخت نماید .

این قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر به دلیل سبکی و انعطاف پذیری معمولا در دستان کاربر ایجاد ناراحتی نمیکنند .

قیمت دستبند باشگاهی استخری هوشمند مچ بند فنری کمد استخر مجهز به تراشه های هوشمند RFID و قابل استفاده برای قفل ها و دستگیره… استخری و اتوماسیون ورزشی،یک مجموعه هوشمند را فراهم می آورند. دستبند استخری یک نوع کلید برای قفل های الکترونیکی کمد استخرها و باشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. دستبند های ضد آب دارای سیستمی هوشمند می باشد. این ی موجود : قرمز

دستبند استخری هوشمند rfid یدک قفل الکترونیکی کمد,دست بند rfid,دستبند سیلیکونی قفل برقی استخری,دست بند باشگاهی,دستبند هوشمند و درب بازکن های کمد و کشو های استخر,باشگاه,داروخانه و اماکن بهداشتی.کلید الکترونیکی یا سنسور الکترونیکی درقالب دستبند از جنس سیلیکونی ضد باکتری و ضد آب می باشد و قابلیت اتصال به دستگاه های درب باز کن هوشمند را دارد. مچبند RFID ساخته شده از سیلیکون است . سیلیکون دارای خاصیت الاستیکی ۱۰ برابر بییشتر از پلاستیک بوده که همین امر باعث مقاومت بیشتر این مچبند در برابر گشاد شدن و پارگی میشود . این مچبند ضد باکتری بوده و کلر ، گوگرد و دیگر مواد معدنی اثر مخربی بر آن نخواهند داشت .

مطالب پیشنهادی