شرکت لاتیکا تولید کننده قفل کمد استخری -قفل استخری برقی- قفل الکترونیکی کمد استخر

شماره تماس جهت مشاوره (لطفا قبل از تماس،فیلم های زیر را تماشا کنید)

0933-1576235

0910-8709053

فیلم نمایش عملکرد قفل کمد استخری شرکت لاتیکا

قفل کمد استخری- استخر غدیر

قفل استخری(باطری خور )-مناسب استخر

قفل کمد استخری- مجموعه ورزشی زیتون- شهرک غرب تهران

قفل کمد استخری برقی- شهر گنبد کاوس

قفل استخری برقی – مجموعه ورزشی ولایت

 

مشخصات قفل کمد استخری

اگر شما مدیر یک باشگاه یا استخر هستید و قصد خرید قفل کمد استخری را دارید لطفا یکبار مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید و اطمینان داشته باشید خواندن این مطلب میلیون های تومان برای شما سود و منفعت به ارمغان می آورد، شاید باورش سخت باشد ولی با خواندن چند خط از این مطلب خودتان هم به این نتیجه خواهید رسید.

جالب است بدانید که اغلب مدیران استخرها و باشگاه های ورزشی که در سال های گذشته از قفل کمد استخری باتری خور استفاده می نمودند، به خاطر افزایش قیمت باتری های قلمی و گرفتاری های مربوط به تعویض دایم باتری ترجیح می دهند قفل های قدیمی خود را با قفل الکترونیکی کمد استخر یا همان قفل استخری برقی تعویض نمایند و در ابتدای این مطلب می توانید فیلم بعضی از این استخرها را تماشا کنید تا با عملکرد مناسب ترین قفل الکترونیکی کمد استخر یا همان قفل استخری برقی بیشتر آشنا شوید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه انواع قفل کمد استخری را معرفی کنیم، می توان گفت دو مدل رایج در بازار موجود است:
1- قفل کمد استخری که با باتری کار می کنند و دارای یک دستبند (لاکر) اختصاصی هستند (جنس بدنه و زبانه از پلاستیک است)
2- قفل های الکترونیکی کمد استخر یا همان قفل استخری برقی که با برق شهر کار می کنند و آنها هم داری یک دستبند (لاکر) اختصاصی هستند (جنس بدنه و زبانه از فولاد است)
در تصاویر زیر قفل کمد استخری باتری خور و قفل الکترونیکی کمد استخر(قفل استخری برقی) نشان داده شده است

قفل الکترونیکی کمد استخر
قفل کمد استخر(قفل باتری خور)
قفل الکترونیکی کمد استخر (قفل مگنتی)

مزایا و معایب استفاده از قفل کمد استخری باتری خور:
1-قیمت نسبتا مناسب قفل (البته هزینه مصرف باتری آن به شدت بالا است، در هر سال معادل قیمت اولیه قفل، باتری مصرف می کند)
2- طول عمر متوسط (حدود 2 الی 3 سال)
3- سهولت نصب (چون سیم کشی ندارد، البته برای نصب باید روی درب کمد چند عدد سوراخ نسبتا بزرگ ایجاد نمود)
4- امنیت نسبتا پایین به خاطر پلاستیکی بودن جنس زبانه قفل (معمولا بعد از چند ماه کار کردن می توان درب کمد را با فشار دست باز کرد)
5- کمیاب بودن کارت مستر (برای تعریف مچبند جدید برای قفل هایی که مچبندشان مفقود شده نیاز به کارت مستر داریم و اگر کارت مستر در دسترس نباشد، امکان تعریف مچبند وجود ندارد)
6- قابلیت باز شدن با مچبند- کارت- تگ جاسوییچی

مزایا و معایب استفاده از قفل الکترونیکی کمد استخری(قفل استخری برقی) که با برق شهر کار می کند:
1- قیمت قفل الکترونیکی کمد(قفل استخری برقی) استخر ارزان تر از قفل های باتری خور است
2- طول عمر طولانی تر نسبت به قفل باتری خور (به خاطر فلزی بودن)
3- زمان بر بودن پروسه نصب ( سیم کشی دارد، البته سیم ها از داخل کمد عبور می کند و روی قسمت متحرک درب هیچ سیمی عبور نمی کند)
4- امنیت بسیار بالا (جنس قفل استخری برقی از فولاد است)
5- عدم نیاز به باتری (هر 100 عدد قفل استخری برقی توسط یک آداپتور 24 ولت تغذیه می شود)
6-عدم نیاز به کارت مستر
7-6- قابلیت باز شدن با مچبند- کارت- تگ جاسوییچی

دلایل استفاده از قفل کمد استخری

کمدها از جمله وسایل‌هایی هستند که برای نگهداری وسایل شخصی افراد در استخر و باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمد استخری از جمله مواردی است ، بسیار پرکاربرد و از اصلی‌ترین مبلمان استخری محسوب می‌شود . این کمدها در در دیگر فضاها مانند باشگاه‌ها و فضاهایی مانند کارخانجات ، ادارات ، بیمارستان‌های و هتل‌های بزرگ استفاده می‌شوند ؛ به همین علت آنها را کمدهای رختکن ، باشگاهی و پرسنلی نیز می‌گویند . کمد استخری دارای انواع بسیاری از نظر تعداد درب ، متریال ، قفل و … است . در ادامه این مطلب ما قصد داریم نکات مهم پیرامون قفل کمد استخری ارایه دهیم . اکنون سوال پیش می‌آید :

  • قفل کمد استخری چیست ؟
  • انواع قفل کمد استخری بر اساس جنس و متریال استفاده شده در ساخت آن چیست ؟
  • منبع انرژی قفل کمد استخری چیست ؟
  • بهترین قفل‌کمد استخری چگونه است ؟
  • مزایا و معایب انواع قفل کمد استخری چیست ؟
  • کاربرد و هدف از تولید طراحی قفل کمد استخری چیست ؟
  • عوامل موثر در قیمت خرید قفل کمد استخری چیست؟
  • مناسب ترین قیمت خرید قفل کمد استخری چیست؟

در ادامه‌ی مطلب ، شما را با قفل کمد استخری و انواع ، مزایا ، معایب و کاربرد قفل کمد استخری آشنا می‌کنیم .

ضرورت استفاده از قفل کمد استخری

امروزه یکی از امکانات ضروری در رختکن استخر و باشگاه‌های ورزشی کمد مجهز به قفل کمد استخری است زیرا حفاظت از وسایل مشتریان استخر در اولویت بوده است. از نظر کاربردی، یکی از رایج‌ترین راه‌حل‌ها، تهیه قفل کمد استخری یا قفل الکترونیکی کمد استخر بوده است. استفاده از قفل کمد استخری کار مدیریت رختکن را آسان می کند.

البته باشگاه‌های ورزشی نیز به قفل کمد استخری نیاز دارند که ایمن باشند، استفاده از قفل کمد استخری برای اعضا آسان باشد و مدیریت قفل کمد استخری برای کارکنان آسان باشد. در نتیجه قفل کمد استخری راه حلی مقرون به صرفه برای صاحبان مشاغل تفریحی و ورزشی خواهد بود. قیمت قفل کمد استخری با توجه به تکنولوژی‌های موجود در قفل کمد استخری و کاربری قفل کمد استخری تعیین خواهد شد.

امکاناتی در هر استخر یا باشگاه ورزشی وجود دارد که مراجعین آن استخر در هر مراجعه آن را لمس می کنند. یکی از آن قطعات قفل کمد استخری است و برخلاف فضاهای اصلی استخر یا تجهیزات ورزشی موجود، بعید است قفل کمد استخری یکی از امکاناتی باشد که در ابتدا مشتریان را به استخر می کشاند. اما با گذشت زمان و بازدیدهای مکرر، قفل کمد استخری می توانند عنصر اصلی تجربه کلی کاربر برای آن استخر باشد.

به همین دلیل ، وقتی استخر جدیدی در حال طراحی است و یا تاسیسات موجود در استخر در حال نوسازی است، توجه به انتخاب قفل کمد استخری از اهمیت بالای برخوردار است.
قفل استخری برقی نیز یک نوع از قفل الکترونیکی کمد استخر می‌باشد، که تنها با توجه به شرایط مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی می‌باشند. در طراحی قفل کمد استخری یا قفل الکترونیکی کمد استخر(قفل استخری برقی) از فناوری قفل مچبندی استفاده می‌شود، که به آسانی با نزدیک کردن مچبند به قفل کمد استخری قفل باز خواهد شد.

مشخصات قفل کمد استخری

قفل کمد استخری ابزاری جهت ارتقا سیستم ایمنی کمد استخر می باشد که بدون نیاز به کلید مکانیکی افراد با استفاده از مچ بند استخری درب کمد را باز مینماید که مچبند قفل کمد استخری غیر قابل کپی می باشد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری استفاده از قفل کمد استخری دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی قدیمی نیست و می توان برای باز کردن قفل کمد استخری از دستبند استخری استفاده نمود. با استفاده از قفل کمد استخری دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی و دردسر استفاده از آنها نیست و فرد از طریق مچبند استخری می‌تواند به راحتی اقدام به باز کردن قفل کمد استخری کند.

قفل کمد استخری تخصصی متناسب با استخر ، باشگاه ورزشی ، ادارات و … طراحی و ساخته می‌شوند . قفل کمد استخری در انواع طرح و رنگ‌ها عرضه می‌شوند . از مشخصات قفل کمد استخری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ضد حرارت و رطوبت بودن قفل کمد استخری
  • منبع تغذیه از طریق باتری یا برق شهر
  • امکان شبکه شدن بی‌سیم قفل کمد استخری بدون نیاز به سیستم کامپیوتری
  • طراحی اصیل و مدرن بودن قفل کمد استخری

قیمت خرید قفل کمد استخری

در نهایت یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید قفل کمد استخری قیمت قفل کمد استخری است که هر چه قیمت قفل کمد استخری کمتر باشد تمایل خریداران برای انتخاب قفل کمد استخری بیشتر خواهد شد. با این وجود در هنگام خرید قفل کمد استخری توجه داشته باشید که کیفیت قفل کمد استخری را نادیده نگیرید، زیرا که اگر در هنگام خرید قفل کمد استخری فقط به قیمت قفل کمد استخری توجه کنیم، یقینا در بلندمدت می تواند هزینه های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.
قیمت قفل کمد استخری بستگی به جنس بدنه و قطعات استفاده شده در قفل کمد استخری دارد شرکت لاتیکا با ارائه با کیفیت ترین قفل کمد استخری همراه با پایین ترین قیمت قفل کمد استخری در خدمت شما عزیزان می باشد. جهت دریافت قیمت قفل کمد استخری و خرید قفل کمد استخری با کارشناسان لاتیکا در ارتباط باشید.

عوامل موثر در قیمت خرید قفل کمد استخری

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت خرید قفل کمد استخری جنس و متریال ساخت مورد استفاده در ساخت قفل کمد استخری می باشد، بعضی از قفل کمد استخری با استفاده از پلاستیک ساخته می شوند و بنابراین قیمت خرید قفل کمد استخری پلاستیکی تفاوت دارد با قیمت خرید قفل کمد استخری که با فلز ساخته می شوند، البته منبع انرژی قفل کمد استخری با جنس پلاستیک معمولا توسط باتری تامین می شود و این موجب کاهش قیمت خرید قفل کمد استخری می شود ولی در قفل کمد استخری که توسط فلز ساخته می شود معمولا از برق جهت تامین انرژی استفاده می شود و این موضوع باعث افزایش قیمت خرید قفل کمد استخری می شود ولی در بلند مدت به خاطر عدم استفاده از باتری قفل استخری برقی به مراتب مقرون بصرفه تر است و این در حالی است که قیمت خرید قفل کمد استخری پلاستیکی در ابتدا کمتر از قیمت خرید قفل کمد استخری فلزی است. قیمت خرید قفل کمد استخری به برند تولید کننده و مدل قفل بستگی دارد. برای استعلام قیمت خرید قفل کمد استخری با شرکت اتوماسیون باشگ تماس بگیرید.

مناسب ترین قیمت خرید قفل کمد استخری

کسانی که به دنبال خرید قفل کمد استخری هستند معمولا زمان زیادی را صرف پیدا کردن مناسب ترین قیمت خرید قفل کمد استخری می نمایند و مشتریان اغلب برای پیدا کردن یک تامین کننده قفل کمد استخری که محصولات او کیفیت بالایی داشته باشد و قیمت خرید قفل استخری که او ارایه می دهد هم مناسب باشد به فروشگاه های ابزار و یراق که قفل کمد استخری می فروشند مراجعه می کنند و یا برای پیدا کردن مناسب ترین قیمت خرید قفل کمد استخری به سایت ها اینترنتی مراجعه می نمایند و و در نهایت از چند تامین کننده مختلف قیمت خرید قفل کمد استخری را می رسند و پس از مقایسه قیمت های استعلام شده، از تامین کننده ای خرید می کنند که کمترین قیمت خرید قفل استخری را ارایه دهد، لازم بذکر است که با توجه به اینکه شرکت لاتیکا یکی از تولید کنندگان قفل کمد استخری در داخل کشور است و بنابراین اغلب خریداران که به دنبال پیدا کردن یک تامین کننده معتبر قفل کمد استخری هستند و از طرفی میخواهند با مناسب ترین قیمت خرید قفل کمد استخری را تهیه کنند از محصولات شرکت لاتیکا استفاده می کنند.